Acquisitie
Ja, je leest het goed, acquisitie. Een woord waar niet heel veel ondernemers blij van worden, maar het hoort er wel bij. Het is fijn als je weet hoe je een salesgesprek moet voeren en hoe jij aan het einde van het gesprek met opdracht naar huis gaat.
Sales kan ook leuk zijn
Bij sommige bedrijven gaat het vanzelf en anderen vinden het lastig. Nou kan het zijn dat je bij het woord acquisitie direct denkt aan het "koud" bellen van bedrijven, maar dat mag sinds juli 2021 niet meer. Je kunt wel op allerlei andere manieren in contact komen met mensen. Sales kan namelijk heel leuk en makkelijk zijn als je creatief en out of the box kunt denken!
“Een uitspraak waar ik voor sta is: Je doet het goed, of helemaal niet.”
- Heb je moeite met het benaderen van jouw potentiële klanten?
- Wil je graag meer potentiële klanten, relaties, leveranciers en/of prospects benaderen, maar weet je niet hoe?
- Vind je het lastig om jezelf fysiek te presenteren bij nieuwe relaties?
- Hoe communiceer je met en naar jouw ideale klant?
Allemaal vraagstukken waar Foocus je bij kan helpen. Met mijn achtergrond in de sales, recruitment, toerisme & hospitality voel ik mij als een vis in het water als het gaat om het communiceren met en naar klanten, prospects en leveranciers. Benieuwd naar de mogelijkheden? Plan een strategiegesprek met me in.
Plan hier je strategiegesprek
Plan hier je strategiegesprek
review
Désiree Jansen - DG Vastgoedstyling - Nijmegen“DG Vastgoedstyling heeft Foocus ingehuurd voor een salessessie. Sanne is betrokken, geeft haar eerlijke mening en neemt geen genoegen met de eerste de beste oplossing. Ze kijkt direct verder naar hoe het nog beter kan. De extra ervaring in de sales is voor jou ook als recruiter het gouden ei en een cadeautje voor de klant, want wat hebben wij geknald tijdens de sessie!”